Svininfluensan?

Jag vet inte varför men jag har en tendens att alltid bli sjuk när jag är utomlands, mer eller mindre i alla fall. Det här är nu tredje dagen jag är hemma och jag mår lite bättre. Har i princip bara legat i sängen och sovit tre dagar i rad nu. Det tråkiga är att jag smittat Atti också så nu ligger hon här hemma med mig. Vi spekulerar i om vi har drabbats av svininfluensan. Vi har båda haft feber, huvudvärk, halsont och nu är jag mest förkyld och så fort jag anstränger mig det minsta går pulsen upp till max. Någon som vet vilka symptom man får av svininfluensan? Jag hoppas bara jag blir bättre snarast så att jag kan åka i morgon, det är nämligen bara en vecka kvar på vistelsen här nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling. Här får du symtomen:hastigt insjuknande med feber,muskelvärk,huvudvärk samt besvårfrån luftvägarna i form av hosta och halsont. Ibland förekommer äver diarré och kräkning. Hoppas du blir frisk snart. Du åker hem den åttonde eller? Älskar dig så mycket/mamma

2009-11-01 @ 16:26:56
Postat av: Mimmi

Tack så mycket mor för informationen! Jag kommer till Stockholm på kvällen den åttonde så sover vi i Erikas lägenhet en natt och sen till Malung den nionde. Älskar dig!!!

2009-11-01 @ 20:55:46
Postat av: Anna Malin Mamma

Krya på dig, så du får njuta av den sista veckan. Ät vitlöksklyftor och drick pressad citron - fråga Malin - det hjälpte inte! (tipset kom från en granne - inte mig) Kram

2009-11-01 @ 21:02:51
Postat av: Pappa-Bo

Hej gumman!

Hoppas de värsta sviterna av sjukdomen börjar lägga sig så att ni kan njuta av de sista dagarna. Carina har ju beskrivit lite av symptomen på influensan och vill ni fördjupa er i ämnet så får ni en länk här: __31105.aspx" rel="nofollow">http://www.krisinformation.se/web/StartPage__31105.aspx

Kramar! Be careful out there!

2009-11-02 @ 10:32:39
Postat av: Pappa-Bo

Kass länk...?

Det verkar som att det i detta fallet inte funkade att klistra in webadressen till den aktuella sidan. Prova denna istället och klicka på influensa-fliken.

http://www.krisinformation.se

2009-11-02 @ 10:41:52
Postat av: Jässä

Poor you! Get well and come dance with me :)

2009-11-02 @ 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0