Dålig uppdatering

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men har helt enkelt inte orkat skriva. Allt är som vanligt här förutom att jag börjat få ont i knät. När jag vrider knät i sidled i vissa lägen när jag åker snowboard kommer det som en ilande smärta ovanför ärret. Blir frustrerad och ledsen över att knät fortfarande ställer till problem. Har vilodag idag och hoppas att det ska bli bättre tills imorgon. Ska även vinkla om mina bindningar och se om det gör någon skillnad.

Funderar på att unna mig en chailatte på cafét senare idag, bara jag får med mig någon av de andra tjejerna. Hoppas ni har det bra hemma och är friska och krya!

Kommentarer
Postat av: HetJässä

Din stackare :( Kom hem till mig så ska du få pannkakor och negerboll! hoppas verkligen att knäet blir bra, tänker på dig varje dag och saknar dig. Har så mycket att berätta! Jag mår bra :)

2009-10-27 @ 16:38:16
Postat av: Cilla

Hej Mimmi!

Ta det lugnt med ditt knä, det kommer en hel vinter att åka snowboard på också:)Saknar dig och Daniel - sköt om dig. Kram/Cilla

Fast Daniel var ju hem en sväng så vi såg att allt var ok.

2009-10-27 @ 18:22:49
Postat av: Pappa-Bo

Hej Gumman! Trist men det är inte så konstigt att du får ont när du börjat misshandla ditt knä ordentligt igen efter att ha tagit det något lugnare i sommar. Ta det lite lugnt ett tag och öka succesivt igen. Du kommer att vinna kampen mot smärtan, men det tar tid. Passa på att köra lite rails inför slopestyle-säsongen. Kramisar!

2009-10-27 @ 21:14:41
Postat av: Moster Kicki

Ta det lugnt. Det kan vara en lång vinter. När kommer du åter?

2009-10-27 @ 22:16:30
Postat av: Mimmi

Kicki: Jag åker till Sverige den 8 november. Sen till Borås vid jul, så då ses vi!



Cilla: Ja, det är sant! Ska bli helt bra så jag kan åka i säfsen och få äta dina goda mackor till frukost!



Hetastejässäivärlden: Åh längtar efter att få höra allt som hänt i ditt liv! Så fort jag kommer hem kommer jag till gbg så går vi till creperiet:) Saknar dig bästis!

2009-10-28 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0