Internet

Idag var det bättre i backen, inte alls lika isigt men fortfarande soligt som igår. Vi hade vallat brädorna imorse så idag gled jag lite bättre. Cilla var hemma idag och försökte få tag i ett liftkort som hon ska köpa av en tjej. När hon var klar med detta vandrade hon runt i lägenheten och i sin ensamhet upptäckte hon att vi faktiskt har internet om man sätter datorn på fönsterbrädet i vardagsrummet. Så nu sitter jag och Cissi med varsin dator och uppdaterar oss om vad som händer i världen. Nu kan jag även uppdatera bloggen oftare då jag slipper gå till killarna varje gång. Om ni blir förvirrade nu så bor det en Cissi och en Cilla här, så nu har ni lite koll. I kväll ska vi till några tjeckiska tjejer och äta choklad fondue och sedan vidare och kolla en filmpremiär för en snowboardfilm. Ska bli riktigt trevligt!
Nu lagar Malin mat, idag blir det pasta och tomatsås med bacon i. Vi har det verkligen hur bra som helst här, när man sitter här vid fönstret ser man flera berg med vita toppar och klarblå himmel. Kan inte bli mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Daniel

För bra med internet! Då kan vi prata då o då! :) Lägg upp bilder på lägenheten o så hade varit kul att se.. Ha så kul ikväll! puss

2009-10-03 @ 18:26:18
Postat av: Sthlms bruden ;P

Tjoo Brudar =)=) Seer at tni har de bra, de gillar jag!! Ska hålla mig uppdaterad om era bus där nere..

Hade great.

Puss Erika

(Btw: Ni åkte från snön.. De snöar i Malung så dom rullar snöbollar :P )

2009-10-03 @ 21:09:03
Postat av: Jässä

Låter inte dumt alls! Själv ser jag mina grannar när jag tittar ut genom fönstret. De sover just nu.

2009-10-04 @ 10:51:34
Postat av: Moster Kicki

Här är det höst med ömsom sol och ömsom regn. Tog med syrran(mamma) till djurparken på tipspromenad men vi blev inte så blöta. Djuren var pigga. Carina tyckte katten i elefantstallet var sötast.Anders och Anna var ute och plockade kantareller i eftermiddags så de rensas nu. Finns det kantareller i Schweiz? Har ni semester eller jobbar ni också? Må så gott, moster

2009-10-04 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0