Lägenheten


Kommentarer
Postat av: Dannike

Hej Mimmi kul att se hur ni har det det ser ju mysig ut.I går var vi med morsan i göteborg (lerum)

ock kollade på gammla godingar Musik från våran tid.

Spotnicks fan clubb hade månads möte.

Ha det bra från UNGDOMMARNA I DANNIKE.

(ivarje fall i går kväll)

Krammar från mormor o johnny

2009-10-06 @ 22:04:46
Postat av: Pappa-Bo

Det verkar ju vara en mysig lägenhet ni har! Man blir sjukt åksugen när man ser bilderna på snö och blå himmel. Ser verkligen underbart ut!! Hoppas att ni kommer att ha det lika bra vädermässigt en lång tid. Hemma i Borås är det höst men ganska härligt väder ändå. Igår var jag ock Lukas och grillade korv på Rya-åsar. Mysigt! Annars hänger jag mycket i torpet denna veckan och försöker få friggeboden redo inför vintern.

Ha det gott! Älskar dig!!

Hälsa alla!

2009-10-07 @ 18:25:00
Postat av: Anna

2009-10-07 @ 19:22:29
Postat av: Anna

men suck, jag kan inte ens med att skriva ett inlägg, okej.. nya tag! vilket crib ni har :) idag har ragga klippt mig så jag hoppas på lite kort i saas också! haha! hoppas åkningen och era knän funkar kanon! :)

kram!

2009-10-07 @ 19:25:18
Postat av: Carina

Hej, kul att ni också har takfönster. Ser du månen på natten? Det gör inte jag, tyvärr. Idag hade vi Drop-in på jobbet. Massa föräldrar var där och fikade, kul. Love you, miss you

2009-10-07 @ 20:15:56
Postat av: Anonym

Anna haha du är sjuk! Klippte du så kort som vi tänkte eller hur blev det? Bådas knän känns jätte bra så det kan inte bli bättre här:)



Father: Fortsätt jobba på så jag kan komma o basta i vinter! Du skulle älska det här, det är helt underbart! Fint väder varje dag men nu sägs det att det ska regna, vilket är bra för då kommer det snöa på toppen.



Kramar!

2009-10-07 @ 20:15:58
Postat av: Anna

nja, lite längre än axel.. det var ett stort steg, haha! vad härligt och höra! fortsätt ha det så bra som det verkar vara :)

2009-10-09 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0