Lekdags

Okej Jojjo, eftersom du tyckte det var så roligt att leta efter oss på skogsbilden så får du nu ännu en chans att stimulera hjärnan för en stund. Alla får självklart vara med och leka den här leken!

Bild 1. Frågan lyder: Vilken säng tillhör Malin och vilken säng tillhör Cilla? (Den som svarar rätt först vinner en bäddning av den som äger sängen till höger. De som gissar fel vinner en bäddning av den som äger sängen till vänster.)

Bild 2. Frågan lyder: Vad är det min vän självutlösaren försöker ta kort på? Är det ett misslyckat kort på utsikten från vardagsrumsfönstret eller är det någonting annat? (Vinnaren här får bekräftelse på att hans/hennes syn fortfarande funkar helt okej. Kan detta bli en utmaning för det unga paret i Dannike tro?!)



Kommentarer
Postat av: Jässä

Jag antar att Malins säng är den med flest kvalster i, dvs den högra. Fråga nr 2 är lite klurigare. Jag ser Mimmi (hetingen)i datorskärmen och något bredvid henne. Men det jag mest lägger märke till är att datorn står på en kastrull. Min fråga lyder: varför?

2009-10-23 @ 14:10:06
Postat av: Mimmi

hahaha! DU VANN JÄSSÄ!! Jag kommer skicka Malin att bädda din säng lagom till jul:) Plus att du har bra syn som såg mig i datorskärmen. Anledningen till att datorn står på en kastrull är den att datorn behövde komma högre upp för att få in internet och då var kastrullen det bästa alternativet. Du är min mest trogna läsare och det uppskattar jag Jässä:)

2009-10-23 @ 14:44:14
Postat av: Jässä

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

2009-10-23 @ 19:03:19
Postat av: Mormor o Johnny

Hej är kortet en rebus eller är det foto konst.

Vår fantasi måste uppdateras först.

I dag skall vi kolla broderet på arenan (Rubby)

Ha det gött

Kram

De unga i Dannike

2009-10-24 @ 12:36:09
Postat av: Jojjo

hur kunde jässä hinna före? är lite bitter..



haha rebus lät bra mormor inger

2009-11-08 @ 21:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0