Liftkö

Idag stod vi i kö mestadels av dagen. Ibland funkade liften, ibland inte. Till råga på allt var det otroligt mycket folk i backen vilket ledde till att vi idag hann med cirka fem åk totalt. Igår var backen stängd igen eftersom det blåste för mycket. Vi bestämde oss för att vandra till en konstgjord sjö långt bort i fjärran. Efter sex långa timmar var vi tillbaka i lägenheten och kvällen spenderades med yatzy som alla andra kvällar. Nu har jag klippt Atti och Malin har klippt mig. Först klippte hon 5cm men så blev det ojämt så det slutade med att mitt hår är nästan 1dm kortare nu. Men det blev riktigt bra till slut och jag är väldigt nöjd! Cilla blev lite avundsjuk så nu blir hon också klippt av Malin på toaletten.
Jag, Malin, Cissi och Cilla vid skönJag och Malin vid sjönTre små troll lurade i skogen. Can you see them?Tre små troll är gömda i skogen. Kan ni se dem?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser ut som att Malin har skolkat ifrån Spänstövningarna :)

2009-10-14 @ 22:03:24
Postat av: SnyggJässä

Jag hittade inte trollen. Bilden är för liten.



Ser rätt nice ut, lite som Göta Älv!

2009-10-15 @ 15:38:57
Postat av: Anna Malin Mamma

Oj Oj Oj jag hade aldrig låtit Malin komma åt saxen, man vet aldrig hur det slutar...

2009-10-15 @ 17:58:03
Postat av: Carina

Var är min lilla trollunge?

2009-10-16 @ 18:10:14
Postat av: Mimmi till Carina

Hon gömmer sig till höger bakom en sten. Troll-Malin är till vänster bakom ett träd och troll-Cilla långt bort i mitten bakom en sten.

2009-10-16 @ 19:10:30
Postat av: Carina

Nu ser jag, glömde ta på mig mina glasögon/love you

2009-10-17 @ 16:39:44
Postat av: Jojjo

jaa tre fula troll är fullt synliga..



haha! gillar lekar.fortsätt...

2009-10-22 @ 19:06:06
URL: http://amandaljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0