Mycket bättre i knät

Jag känner fortfarande av knät men det är verkligen MYCKET bättre! Gick riktigt bra att åka idag också så det var hur kul som helst! Imorgon är det Europacupen i pipe, de andra tjejerna i lägenheten ska vara med men jag kände att jag inte var redo för det med knät och allt så jag ska vara en trogen supporter imorgon. De hade träning igår vilken jag också missade då jag var hemma och vilade.

Om en liten stund ska vi i lägenheten och några av killarna iväg och fika. Jag ska äntligen få chailatten som jag i flera dagar trånat efter. Längtar redan tills jag får åka snowboard igen!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

va bra att det blir bättre. du får ta det lugnt med ditt knä! :) vi måste ju kunna leka när vi blir gamla =)

2009-10-28 @ 21:49:34
Postat av: Mimmi

Ja Marie jag ska ta det lugnt så vi kan bygga snögrottor utanför Eton när jag kommer hem:)

2009-10-28 @ 22:39:16
Postat av: Jässä

Bra där!

2009-10-29 @ 09:54:51
Postat av: Anna

jag gillar knäet!!

hoppas chailatten var lite bättre än vanligt och att ni mår bra! men hallå när kommer ni hem egentligen??

2009-10-29 @ 11:18:00
Postat av: Anonym

jag gillar knäet!!

hoppas chailatten var lite bättre än vanligt och att ni mår bra! men hallå när kommer ni hem egentligen?? det är för liete crepes i den här byn.. haha

2009-10-29 @ 11:18:48
Postat av: Cassi

Mjau, vill bara skriva till lillmatte att jag blev klippt igår. Jag hade börjat få dreads under hakan, och igår var det hemma en basist från ett punkband som hade klippt av sina dreads. Han höll i mig och stormatte klippte av tre påbörjade dreads. Snyft. Fast det känns rätt skönt. Saknar dig och ditt bus med mig. Stormatte är lite dålig på att leka med mig, kelar mest. Typiskt henne. Kel och bus/Cassi

2009-10-29 @ 11:20:21
Postat av: marie

Haha! det var inte igår=) det va verkligen hur kul som helst ju man kunde va där flera timmar utan att tröttna ju ;)

2009-10-29 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0